FAQ

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

  1. Shop – plaats alle gewenste producten in uw winkelmandje. Ga vervolgens naar uw winkelmandje;
  2. Winkelmandje – controleer uw bestelling. Klopt alles? Klik op afrekenen;
  3. Gegevens – Vul uw gegevens in en kies een verzendmethode;
  4. Verzendmethode – kies uw gewenste verzendmethode en klik vervolgens op betaalmethode;
  5. Betaalmethode – kies hier de gewenste betaalmethode en klik op afrekenen.

Wanneer uw betaling is gelukt ontvang u een orderbevestiging in uw mailbox (check voor de zekerheid uw ongewenste mail). 

Wat moet ik doen als ik geen orderbevestiging heb ontvangen?

Als het bedrag van uw rekening is afgeschreven, kan de orderbevestiging in uw ongewenste mail terecht zijn gekomen. Mocht u hem niet kunnen vinden, stuur dan een mailtje met een bewijs van betaling naar sales@babyroomboom.nl.

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat moet ik doen?

Stuur ons zo snel mogelijk een e-mail nadat u de bestelling heeft geplaatst. Indien uw pakket nog niet is verzonden dan passen wij het adres aan. Indien uw pakketje al is verzonden, dan kan het afleveradres helaas niet meer worden gewijzigd.

Ik wil mijn bestelling annuleren of veranderen, wat moet ik doen?

Indien uw bestelling is geplaatst, kan deze helaas niet meer geannuleerd of veranderd worden.

Betalen

U kunt bij ons betalen met:

- iDEAL 

- Paypal

- Applepay

- Creditcard

Verzending

Alle bestellingen die zijn geplaatst voor 15 juni 2020, hebben wij rechtstreeks verstuurd vanuit de leverancier. Op deze manier hebben wij kunnen besparen op opslag-, transport en verpakkingskosten. De levertijd is door de gevolgen van de Corona crisis ongeveer 4 weken. Wanneer er meerdere producten zijn besteld, ontvang je meerdere pakketten.

Bestellingen die momenteel worden geplaatst, worden binnen 3 werkdagen verstuurd.

Heb je vragen over de status van je bestelling, stuur dan een e-mail naar sales@babyroomboom.nl

Retourneren

Hoelang heb ik de tijd om mijn pakket retour te zenden?

Ons retour beleid is 14 dagen. Als de 14 dagen na ontvangst van het product zijn verstreken, kunnen wij u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Wanneer u een artikel retourneert moet het artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u dit heeft ontvangen.

Wanneer u een item wilt retourneren dient u eerst een e-mail te sturen naar sales@babyroomboom.nl. Wij zullen u dan zo snel mogelijk antwoorden met uitleg over de retourstappen. 

Wanneer de retourzending is ontvangen en gecontroleerd, sturen wij u een e-mail om u te informeren over de status. Wij raden aan om de retour met een track & trace te versturen zodat u altijd kunt nagaan wanneer het pakketje bij ons is afgeleverd. Zodra de retournering door ons is goedgekeurd, wordt de terugbetaling binnen 10 werkdagen verwerkt.  

Wat zijn de kosten voor retourneren?

U draagt als klant zelf de kosten voor de retourzending. De kosten hiervan zijn afhankelijk van de gekozen verzendmethode.